Markéta Chaloupková

Narodila jsem se s pupeční šňůrou připoutanou ke knize. Jsem nejen vášnivá čtenářka a bývalá překladatelka na mateřské, ale i věčný pisálek. Jsem autorkou knihy "Závěť Kryštofa Prevíta, pána z Povidliček a Satelitů" a 14ti dalších stejně neznámých titulů. Můj web: www.doctecky.cz a nabídka mých knih: https://www.palmknihy.cz/autor/marketa-chaloupkova
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 137x

Markéta Chaloupková

Až přiletí výři... dostaneš tečku X.

„Jas-“ začal jsem automaticky, ale rychle jsem se opravil a místo toho jsem řekl: „Jasné nebe, co tady děláš?“ Výraz hrůzy, který se jí na chvíli objevil v očích, vystřídala úleva.

11.3.2022 v 9:48 | Karma: 3,85 | Přečteno: 104x | Diskuse| Poezie a próza

Markéta Chaloupková

Až přiletí výři... dostaneš tečku IX.

... protože to moc dobře nehořelo, hrábl jsem po dalším štosu novin. A z nich vypadlo cosi stočeného do ruličky...

9.3.2022 v 15:21 | Karma: 4,58 | Přečteno: 95x | Diskuse| Poezie a próza

Markéta Chaloupková

Až přiletí výři... dostaneš tečku VIII.

„Vstup dovnitř je samozřejmě jen pro vyvolené, kteří procházejí zasvěcením a jinak je přísně trestaný.“ Polkl jsem. Tento drobný detail mi zapomněli sdělit předem.

5.3.2022 v 11:43 | Karma: 5,12 | Přečteno: 108x | Diskuse| Poezie a próza

Markéta Chaloupková

Až přiletí výři... dostaneš tečku VII.

„Řeknu vám něco o těch posvátných textech. Něco, co ví jen zasvěcení. Je to ta část, kvůli které jsem byl vyloučený z jejich středu.“

25.2.2022 v 9:31 | Karma: 6,01 | Přečteno: 115x | Diskuse| Poezie a próza

Markéta Chaloupková

Až přiletí výři... dostaneš tečku VI.

„My jsme Odpírači, jestli jsi vo nás ještě neslyšel,“ houkl na mě další z hostů. „Takže si buď laskavě umej ksicht nebo pokračuj v cestě.“

21.2.2022 v 10:22 | Karma: 6,37 | Přečteno: 218x | Diskuse| Poezie a próza

Markéta Chaloupková

Až přiletí výři... dostaneš tečku V.

Až přiletí výři... dostaneš tečku. Vlastně hned několik teček, protože tečkování je to jediné, co dokáže trpaslíky před nebezpečnými výry ochránit. A tak se společnost rozdělí na tečkované a neotečkované...

11.2.2022 v 14:58 | Karma: 4,34 | Přečteno: 155x | Diskuse| Poezie a próza

Markéta Chaloupková

Až přiletí výři... dostaneš tečku IV.

Až přiletí výři... dostaneš tečku. Vlastně hned několik teček, protože tečkování je to jediné, co dokáže trpaslíky před nebezpečnými výry ochránit. A tak se společnost rozdělí na tečkované a neotečkované...

4.2.2022 v 10:36 | Karma: 7,38 | Přečteno: 145x | Diskuse| Poezie a próza

Markéta Chaloupková

Až přiletí výři... dostaneš tečku III.

Až přiletí výři... dostaneš tečku. Vlastně hned několik teček, protože tečkování je to jediné, co dokáže trpaslíky před nebezpečnými výry ochránit. A tak se společnost rozdělí na tečkované a neotečkované...

2.2.2022 v 10:13 | Karma: 7,63 | Přečteno: 174x | Diskuse| Poezie a próza

Markéta Chaloupková

Až přiletí výři... dostaneš tečku II.

Až přiletí výři... dostaneš tečku. Vlastně hned několik teček, protože tečkování je to jediné, co dokáže trpaslíky před nebezpečnými výry ochránit. A tak se společnost rozdělí na tečkované a neotečkované...

30.1.2022 v 17:22 | Karma: 9,39 | Přečteno: 242x | Diskuse| Poezie a próza

Markéta Chaloupková

Až přiletí výři... dostaneš tečku I.

Až přiletí výři... dostaneš tečku. Vlastně hned několik teček, protože tečkování je to jediné, co dokáže trpaslíky před nebezpečnými výry ochránit. A tak se společnost rozdělí na tečkované a neotečkované...

26.1.2022 v 9:13 | Karma: 10,22 | Přečteno: 289x | Diskuse| Poezie a próza